Archive

Archive for the ‘D. Risalah edaran’ Category

Apa nak buat dengan pengundi hantu pada 4 Mei dan 5 Mei?

pengundi hantu 4 mei

pengundi hantu 5 mei\

215263_576686525697959_1318865617_n 942053_576778479022097_587420830_n

 

Sudah tiba masanya, selamat tinggal BN! Adios! Sayonara!

946808_651280398222235_828390751_n 392464_523270604385987_561049353_n

Malaysia Boleh, all missing under BN

missing

JANJI di capati, Ini KARIlah

IMG-20130503-WA0063

Dengan nama Tuhan, jari ini tidak akan undi BN yang bagi IC biru percuma pada PATI

Slide1

Kenapa anda harus undi DAP? 16 Powerpoint Slides untuk disebarkan

Slide1 Slide2 Slide3 Slide4 Slide5 Slide6 Slide7 Slide8 Slide9 Slide10 Slide11 Slide12 Slide13 Slide14 Slide15 Slide16

Kenapa anda harus undi PAS, DAP, dan PKR? 8 Slides untuk sebaran kepada pengundi

Slide1 Slide2 Slide3 Slide4 Slide5 Slide6 Slide7 Slide8

Kakitangan kerajaan..jangan takut undi PR! Anda tidak dibayar gaji oleh BN atau UMNO

April 30, 2013 Leave a comment

kakitangan kerajaan

Ingatan untuk polis dan tentera…jalankan tugas secara amanah dan profesional

April 30, 2013 Leave a comment

polis tenterai

Bolehkah rakyat percaya SPR suruh tentera dan polis simpan undi pos 5 hari dalam lokap?

April 27, 2013 Leave a comment

undi pos tukar

Selepas poster ini diletak dalam FB malam ini: ada orang tanya, “kalau SPR menipu tak kan lah 5 negeri BN boleh ┬átumbang?”

Ada pula orang yang beri jawapan:

BN mana boleh tak percaya pada SPR, ..orang suruhan ┬ádia..mestilah dia percaya…tapi bila rakyat termasuk penyokong BN protes BN habis-habis kerana dah meluat dengan perangai jahat BN-UMNO, bawa undi pos sepuluh guni pun tak cukup….sebab tu Terengganu tumbang 1999. Dan PR bukan kuat sangat tapi bila berlaku undi protes, habislah BN…. dan sebab tu 4 negeri lain tumbang sebab undi protes lebih besar dari undi pos….kamu lemah IQ politik..pergi jaga lembu NFC kat kondominium kat jat lagi bagus…..