Home > B. Isu Nasional > Koleksi video Bangla datang mengundi untuk parti BN, Bangla Nasional di PRU 13?

Koleksi video Bangla datang mengundi untuk parti BN, Bangla Nasional di PRU 13?

Kenapa BN-UMNO sanggup beri IC biru pada warga asing untuk mengundi? Mengapa penyokong BN sanggup sokong perbuatan yang tidak patriotik ini? Di mana sayang mereka pada negara? Di mana patriotik mereka terhadap negara kita?

Rakyat yang sayang pada negara dan patriotik mempunyai integriti yang tinggi tanpa mengira latar belakang bangsa dan agama

Kenapa SPR, JPN, Polis, dan pimpinan BN sanggup berkonspirasi dalam menjual negara kepada warga asing ini? Apakah rakyat buta dan boleh dibodohkan begitu mudah?

3 bus membawa warga asing untuk mengundi di Malaysia

Bas bawa Bangla dan warga lain yang diatur oleh BN dan dibenarkan oleh Polis Malaysia dan SPR ke pusat mengundi; syabas rakyat Malaysia halang pengundi warga asing

BN bawa pengundi Bangla,  polis bawa Bangla ke SPR untuk semak IC

Bangla sah bleh mengundi

Bangla ditahan warga Malaysia, Bangla tidak tahu Rukun Negara dan tidak tahu nama Perdana Menteri Malaysia yang pertama tetapi

Bangla yang sama kini selamat mengundi

Lagi pengundi Bangla di pusat pembuangan undi

Warga asing ditahan oleh warga Malaysia. Warga asing tidak tahu Negara Ku

Bangla diturunkan di pagar pusat mengundi

Warga asing turun dari bas untuk mengundi

Warga Bangla tidak mampu menjawab soalan mudah jika benar rakyat Malaysia

Pengundi hantu yang dilindungi polis Malaysia di Pandamaran

Warga Indonesia yang datang mengundi tetapi tidak tahu nombor KP sendiri

Categories: B. Isu Nasional
  1. May 6, 2013 at 7:39 pm

    Terbaik. Baguslah buat koleksi macam ni. Kalau ada terjumpa video lain lagi, mohon tambah. Dan mohon kongsi artikel ini ke blog saya. Akan diberi kredit.

  2. rodiahahmad
    May 7, 2013 at 12:14 pm

    Sepatutnya ambil semua ic dan fotostat /simpan. Semak dlm daftar pemilih yg difostat. Tandakan nama mereka, supaya dapat dikeluarkan/dibersihkan. Kita tidak mahu mereka mengundi bagi pilihanraya ke 14. Masa itu dah boleh cakap Melayu dan hafal rukun negara/ boleh nyanyi lagu negaraku. Mereka akan undi lagi 5 thn dlm PRU 14. Akan ada lagi pengundi baru yg dibawa masuk. Akhirnya sampai bilapun Pakatan Rakyat tidak akan berjaya ke Putrajaya. Semenanjung juga akan jadi fix deposit BN sepertimana di Sabah dan Sarawak.

  3. rodiahahmad
    May 7, 2013 at 12:32 pm

    Jangan ada lagi undi pos atau undi awal. Ini juga punca penipuan. Tentera, polis, petugas/pegawai SPR, undi ditempat bertugas masing2 seperti pengundi biasa. Dikalangan tentera sendiri boleh dilantik sebagai petugas SPR. Dipantau oleh ejen 2 parti dan suruhanjaya pilihanraya. Dgn ini tidak akan berlaku me larikan peti undi, tukar peti undi, dln2. Pengerusi SPR/timbalan diganti dgn sebuah jawatankuasa yg terdiri dari beberapa org wakil parti2 yg dilantik, supaya tidak berlaku salahguna kuasa/ berat menyebelahi pihak BN.

  4. zulfadhli
    May 8, 2013 at 2:18 am

    ape la bn ni.. tak cukup pengundi dia.. bawa orang lua pulak.. bodoh..

  5. Ab. Rahman Ali
    May 8, 2013 at 1:20 pm

    Yg sedihnya adalah polis malaysia yg mempertahankan penipuan UMNO, anak sape la polis tu…sian mak dia beranakan anak jenis pengkhianat. Polis tu lupa ke kat lambang yg dia junjung tu nama Allah dan Muhammad??? Tapi bersekongkol dgn penipuan. Peh sakitnya hati aku. Kalau masa operasi pendatang haram, taik PATI pun dia boleh kenal bangla ke indon. Mana tak org x benci dgn polis.Jgn menhalalkan yg haram. Balik umh baca Quran dn belajo agama lagi..memalukan. Sarjen plak tu…Hancussss

  6. Alia
    June 20, 2013 at 7:45 am

    Video ini semua penipuan dan pembohongan PR semata-mata. Wa talak pecaya.

  1. May 20, 2013 at 4:17 am

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: